Tarabus & Trunkát

Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát

Poslední novinky

Rok 2017

Rok 2016

Rok 2015

Rok 2014

Rok 2013

Rok 2012

Rok 2011

Rok 2010

Rok 2009

Rok 2008

Chcete-li dostávat e-mailem novinky týkající se webu a týmu Tarabus&Trunkát, vyplňte prosím Vaši e-mailovou adresu:


Novinky

Millers Oils technickým partnerem pro rok 2011

Oznamujeme Vám, že technickým partnerem našeho týmu se pro rok 2011 stala společnost Millers Oils, která bude našemu týmu dodávat oleje. Více informací o sportovních aktivitách a produktech této společnosti najdete na stránkách Millers Oils.


Z T&T pro rok 2011 TNT aneb sezona plná návratů

Výrazné změny nastávají pro rok 2011 v týmu Jaromíra Tarabuse a Daniela Trunkáta - úřadujících druhých vicemistrů MMČR v rally.

Nastávající sezonu lze shrnout jako rok, který pro Jaromíra Tarabuse bude znamenat rok plný návratů. Po roce a půl se vrátí za volant vozu Abarth Grande Punto S2000, po šesti letech vedle něj opět na celou sezonu usedne spolujezdec Igor Norek a po dlouhých devíti letech se vrátí do českého rallysprintového mistrovství. V tomto šampionátu chce tým navázat na úspěchy z předchozí sezony a bojovat zde o titul mistrů republiky.

Důvody těchto překvapujících změn oproti minulým sezonám nechme vysvětlit Daniela Trunkáta. Ten pro převážnou část letošního roku mění svoji týmovou funkci. „Důvodem mé letošní absence na sedadle spolujezdce je očekávání příjemné události v mé rodině, která by měla nastat v červnu – čili právě uprostřed sezony. Pro celý rallysprintový šampionát mě tedy nahradí Igor Norek. Já se pro letošek posouvám do role manažera týmu a posádku budu na závodech samozřejmě doprovázet. Na místo spolujezdce bych se rád vrátil v listopadu na středomořské Rally Cyprus, kde bychom rádi navázali na úspěšný výsledek z roku 2010. “

Pakliže jsme se již zmínili o návratu do vozu Abarth Grande Punto S2000, pak jde o návrat v pravém slova smyslu – vůz, který bude letos posádka používat, je totiž tím samým exemplářem, který byl týmem používán v letech 2008-2009. Jelikož těchto vozů již jezdí po světě pouze malý počet, nelze pochybovat o tom, že půjde o velké zpestření šampionátu.

A jak do letošní sezony vyhlíží sám Jaromír Tarabus? „Na sezonu se těším, rallysprinty sice znamenají co do kilometráže menší počet ujetých kilometrů, ale zase jsem zvědavý na nové tratě. Naposledy jsem totiž jel seriál Sprintrally v začátcích mé kariéry roce 2001. Pak už šlo pouze o ojedinělé starty, pokud nepočítám pravidelnou účast na domácím Rallysprintu Kopná. Naše Grande Punto S2000 je sice už starší a technicky se nemůže rovnat nejmodernějším vozům, ale i tak je to stále výborný závodní vůz a věřím, že s ním bude velmi pěkné svezení,“ komentuje svá předsezonní očekávání jezdec, a pokračuje: „Co se týče obnovené spolupráce s Igorem, tak zde neočekávám žádné větší problémy, neboť Igor je zkušený spolujezdec. Ohledně našeho možného umístění zatím nemá cenu předbíhat. Nejprve musíme počkat, kdo a s jakou technikou bude letos v rallysprintovém šampionátu startovat.“

Co říci ke svému novému angažmá má i Jaromírův staronový spolujezdec Igor Norek, který s Jaromírem Tarabusem již absolvoval kompletní sezony 2000-2004. „Velmi se těším na obnovenou spolupráci a Jaromírem. Odzávodili jsme toho spolu v minulosti již hodně, tak doufám, že nám souhra nebude dělat žádné problémy, a že navážeme na náš jednorázový vítězný start s tímto Fiatem na domácím Rallysprintu Kopná 2009. Doufám, že se nám společně podaří nastavit při testech Abartha tak, aby byl konkurenceschopný a pokusíme se společně o co nejhezčí sportovní zážitky jak pro diváky, tak nás samotné. A samozřejmě o co nejlepší výsledek. Osobně považuji Grande Punto za nejhezčí ze všech S2000, takže se velmi těším na svezení s tímto speciálem a na možnost porovnání kvality podvozku s Fiestou S2000, se kterou jsem měl možnost testovat po celý rok 2010. Doufám, že nám pro sezonu 2011 bude přát štěstí.“

Změny a volba typu programu pro letošní sezonu však mají ještě jeden, neméně důležitý důvod. „I přesto, že v MČR Sprintrally máme ty nejvyšší cíle, bude rok 2011 pro náš tým přechodný. Vyvrcholení kariéry T&T by totiž mělo nastat v roce 2012, kdy bychom chtěli absolvovat kompletní sezonu v IRC či mistrovství světa,“ oznamuje ambiciózní plány posádky manažer týmu pro rok 2011 Daniel Trunkát a uzavírá: „I nadále pokračujeme ve spolupráci s našimi stávajícími partnery, společnostmi Bruco spol. s.r.o. a INA SPORT spol. s.r.o., výhradním dovozcem značky ELAN do ČR, kterým tímto velmi děkujeme za jejich podporu.“

Na závěr tedy týmu popřejme, aby se jeho letošní výsledky i plány na rok 2012 vyvíjely stejně energicky a výbušně, jako zní kombinace počátečních písmen jeho letošních hlavních členů – TNT! :-)


Copyright © 2008 Tarabus & Trunkát. All Rights Reserved.
Created by B2 and Studio DESTINY