Tarabus & Trunkát

Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát Tarabus & Trunkát

Poslední novinky

Rok 2017

Rok 2016

Rok 2015

Rok 2014

Rok 2013

Rok 2012

Rok 2011

Rok 2010

Rok 2009

Rok 2008

Chcete-li dostávat e-mailem novinky týkající se webu a týmu Tarabus&Trunkát, vyplňte prosím Vaši e-mailovou adresu:


Novinky

Co všechno dokáže zmařit součástka za euro dvacet

Barum rally Zlín znamenala pro Jaromíra Tarabuse a Daniela Trunkáta první start v nově utvořeném týmu MT3 Project, stejně jako výzvu naši nejprestižnější soutěž po nezdaru v minulých dvou letech úspěšně dokončit. To se bohužel opět nepodařilo.

Své pocity před soutěží shrnuje posádka takto: Jaromír Tarabus: „Naším cílem bylo porovnat se se špičkou šampionátu IRC a hlavně po minulých dvou ročnících dojet až do cíle. Samozřejmě s tím, abychom na špičku neztráceli příliš mnoho času a získali nějaké body do českého mistrovství.“ Daniel Trunkát: „Chtěli jsme protrhnout zdejší smůlu. Hodně jsme se věnovali přípravě auta na soutěž, aby bylo vše dobře nachystáno. Na shakedownu se pak ukázalo, že by mohlo dojít k poruše převodovky, takže jsme se rozhodli ji raději preventivně vyměnit.“

Soutěž jako obvykle otevírala noční „superspeciálka“ v centru Zlína, kde posádka předváděla divácky vděčnou rozevlátější jízdu, která se ale často neslučuje s ideálním časem. „Snažili jsme se jet sice rychle, ale i atraktivně, asi až moc, protože jsme ve městě jeli hodně bokem a poztráceli jsme zde nějaké drahocenné vteřinky,“ poznamenává pilot. Následující sobotní ráno se už dařilo podle představ. „Pocity z jízdy byly příjemné, i když špička IRC je samozřejmě velice rychlá. Dařilo se nám však jet našem slušném tempu.“ Pozitivní pocity z úvodu soutěže potvrzuje i spolujezdec: „V první sobotní sekci všechno fungovalo a šlo podle plánu. Jen na RZ 3 jsme měli drobný incident v podobě jízdy s otevřeným kufrem, který jsme zapomněli pořádně zajistit po opravě zadního nárazníku před startem.“

V těchto chvílích posádka držela zatím celkově čtrnáctou příčku a mezi českými posádkami figurovala jako šestá, což znamenalo nadějnou výchozí pozici do dalších bojů. Tu však záhy ukončily problémy s elektroinstalací vozu, které vedly až k odstoupení posádky. Anabázi vedoucí k odstoupení popisuje Dan Trunkát: „Po první sekci před přeskupením přestalo auto startovat. V servisu se nám závadu podařilo odstranit pouze provizorně a auto odjíždělo ze servisu, aniž by startovalo. Již zde jsme obdrželi 20 sekund penalizace. Po RZ5 přestalo jet úplně. Další provizorní odstranění závady znamenalo více než patnáct minut zpoždění do následující časové kontroly, a tím pádem vyloučení ze soutěže.“

Po opravě vozu v servisu bylo rozhodnuto, že posádka nastoupí do druhého dne soutěže v rámci superrally. „Mira“: „Rozhodli jsme se pro superrally, protože jsme tratě Barumky kvůli brzkým odstoupením na Pindule v minulých letech ještě nikdy nejeli s rychlým vozem. Chtěli jsme si tedy tyto RZ vyzkoušet i na příští rok. V neděli se nám jelo bez problému, pouze na začátku RZ Semetín jsme se dostali do krizové situace, takže jsme pak při průjezdu touto zkouškou zvolili raději opatrnější tempo. I přes zklamání z odstoupení jsme rádi, že se podařilo soutěž absolvovat alespoň tímto způsobem a najet zde potřebné kilometry, což je pro budoucnost jenom dobře. Rádi bychom poděkovali všem, kteří se podíleli na přípravě vozu na Barumku za to, že se podařilo realizovat start v tak krátkém časovém termínu.“ Dan: „Druhý den jsme si superrally užívali a snažili jsme se jet pro diváky. Těm děkujeme za fantastickou atmosféru soutěže. Je to škoda, že to pro nás dopadlo tak, jak to dopadlo, podle výsledků se zdá, že první desítka by nám bývala mohla vyjít. Snad to příští rok bude lepší. Ukázalo se, že za všechno může elektrický spínač za euro dvacet, takže člověk se může snažit mít auto připravené na sto procent, jak chce, ale stále je to jenom technika.“


Na Barumce opět s dívčím doprovodem a novým logem!

Na letošní Barum rally Zlín budou tým opět doprovázet milé hostesky Jana s Kamilou, které posádku doprovázely již v minulém ročníku a sklidily v ohlasech u diváků velký úspěch.

Slečny budou přítomny u týmu v pátek v servisní zóně během shakedownu a poté samozřejmě na odpoledním slavnostním startu. Jestliže se za nimi v pátečním servisu nebo v prostoru startu zastavíte, určitě Vám rády nabídnou podpisové karty posádky.

Další zajímavostí je, že zkratka „T&T“ se stala oficiálním logem posádky a toto nové logo budete moci poprvé spatřit právě na šatech našich hostesek. Doufejme, že přinese „Mirovi“ a Danovi na letošní Barumce potřebné štěstí a že se podaří prolomit sérii zdejších předčasných odstoupení z posledních dvou let.

Jako vzpomínku na loňskou a zároveň pozvánku na letošní Barum rally přikládáme několik fotografií našich hostesek z minulého roku.


Vůz naší posádky pro hru Colin McRae Rally 2 !

Jeden z našich příznivců, Zděnek Růžička - alias „NOR“, vytvořil velice zdařilý model Fiatu Abart Grande Punto S2000 v designu naší posádky na Rally Norway pro hru Colin McRae Rally 2.

Pokud tedy máte zájem „zajezdit si“ s vozem naší posádky alespoň na počítači, máte možnost!

Model je ke stažení zde:
http://rapidshare.com/files/227638907/PuntoS2000.zip

Fotky ze hry zde:
http://nor.rajce.idnes.cz/CMR2_-_Fiat_Grande_Punto_S2000

Autorovi Zdeňku Růžičkovi tímto za všechny velice děkujeme! Jaromír s Danielem se mu odmění, kromě propagačního předmětu, především možností svezení na místě spolujezdce v jejich voze při některém z týmových testování.

Všem hráčům a fanouškům potom přejeme mnoho úspěšně zdolaných rychlostních zkoušek s naším vozem!

Copyright © 2008 Tarabus & Trunkát. All Rights Reserved.
Created by B2 and Studio DESTINY